reklama

Ekológia - hojnosť: Alebo inými slovami nenažraní hoteloví turisti!

To ako dokážu ľudia míňať energiou, palivami, jedlom a inými vecami - tak o tom sa bavíme veľmi často, teda aspoň ja s kamáratmi, či kolegami. Veľa krát sa tá debata zvrtne na to, že veď sami musíme začať od seba. Teda nejazdiť autom, kupovať ekologické tašky a podobne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Nie som v tomto žiaden extra človek čo by šetril životné prostredie, to asi nie. Ale aspoň sa snažím keď to nie je nutné ísť autobusom a kupovať ekologické veci - i keď tie sú často oveľa drahšie ako bežné.

Čo ma však prekvapilo bola nedávna skúsenosť s pobytom v luxusnejšom hotelovom zariadení. Podávali tam celkom chutné jedlo a bolo ho aj dosť veľa. Turisti (bohatí angličania, nemci) si tam nakladali zo všetkého aj po tri, či štyri krát - to jedlo im cestou k stolom vypadávalo z tanierov. A čo myslíte, zjedli to všetko?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takéto plytvanie mi prišlo ako niečo veľmi zlé. Ak by bol človek hladný, tak by stačilo sa k tomu veľkému stolu vrátiť a nabrať si znova. Mnohí sa mi zrejme čudovali a vyzeral som "divne", keď som si išiel po jedlo aj tri krát - vyslovene som v ich očiach pôsobil ako žrút. No myslím si, že to bolo lepšie ako na tanieri nechávať plno jedla a myslieť si, že veď jedlo je bežné a mäso zo žemle pochádza od mc´donaldu a nie od kravy.

Marek Gabonay

Marek Gabonay

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  26x

Športovec, bývalý novinár, profesionál v oblasti herného priemyselu, fanúšik Revolutu, člen Progresívneho Slovenska a kandidát na mestského poslanca v Bratislave za Ružinov, číslo 11. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu