reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Gabonay

Marek Gabonay

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  26x

Športovec, bývalý novinár, profesionál v oblasti herného priemyselu, fanúšik Revolutu, člen Progresívneho Slovenska a kandidát na mestského poslanca v Bratislave za Ružinov, číslo 11. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Bratislava v kvalite života poráža Kolín

Marek Gabonay

Bratislava v kvalite života poráža Kolín

Žil som päť rokov v zahraničí, veľa cestujem, naposledy som bol v Kolíne nad Rýnom, a teda, bola to jazda.

  • 7. sep 2022
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 766x
  • 4
Aj šestnásťroční môžu voliť v komunále!

Marek Gabonay

Aj šestnásťroční môžu voliť v komunále!

Zmena, ktorá by mala vplyv aj na budúcnosť nás všetkých, má viacero pozitív.

  • 20. aug 2022
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 307x
  • 3
Vo vojne s dezinfo je potrebný strategický protiútok

Marek Gabonay

Vo vojne s dezinfo je potrebný strategický protiútok

Upozornenie. Tento blog obsahuje iba jedenkrát slovo Blaha.

  • 11. apr 2022
  • Páči sa: 9x
  • Prečítané: 472x
  • 7
Propaganda v malom. Všetko preto, aby stavebný zákon ostal po starom.

Marek Gabonay

Propaganda v malom. Všetko preto, aby stavebný zákon ostal po starom.

Keď som to zbadal, tak na prvú som nevedel, či sa mám smiať, alebo či byť zhrozený.

  • 25. jan 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 670x
  • 5
Bratislava: nastúpme do autobusov

Marek Gabonay

Bratislava: nastúpme do autobusov

V aktuálnej kríze prímestskej dopravy v Bratislave by bolo najjednoduchšie kritizovať - kraj, Arrivu, súťaž atď.

  • 21. nov 2021
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 1 249x
  • 1
reklama
Kamarátstvo s Orbánom nám vyhovuje. A v dohľadnej dobe sa z toho nevymotáme.

Marek Gabonay

Politika Kamarátstvo s Orbánom nám vyhovuje. A v dohľadnej dobe sa z toho nevymotáme.

Po prečítaní rozhovorov s Orbánom a Dzurindom v Postoji som si nemohol nevšimnúť ich radosť so spoločného priateľského vzťahu, v ktorom je jemné hašterenie dovolené. Žiadna talianska domácnosť to ale nie je.

  • 7. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 622x
  • 4
Keď váš športový idol podporuje LGBTQ, čo spravíte?

Marek Gabonay

Politika Keď váš športový idol podporuje LGBTQ, čo spravíte?

Sú hokejisti NHL Lundqvist a Avery zvrátení? Pre niekoho áno, lebo si dovolili podporiť niečo nevídané. Veď ako môže niekto podporovať práva iných, dokonca homosexuálov? Ako sme vôbec dovolili, že ženy môžu voliť?

  • 18. máj 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 841x
  • 14
43 dní pôstu po prvýkrát - výzva prijatá

Marek Gabonay

43 dní pôstu po prvýkrát - výzva prijatá

16. februára som naposledy pil alkohol, jedol koláče či mäso. Výsledok? Žijem, ale…. už by som to spravil inak.

  • 2. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 732x
  • 1
Bratislava Ružinov: chodci sú dôležitejší ako autá

Marek Gabonay

Politika Bratislava Ružinov: chodci sú dôležitejší ako autá

Podľa doterajších výsledkov stále prebiehajúceho prieskumu je top témou stav chodníkov pre peších. A zdá sa, že tento výsledok nie je prekvapujúci. Ľudia to hovoria už dlho.

  • 3. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 235x
  • 1
Verím inštitúciám, že poskytli dobré dôkazy.

Marek Gabonay

Politika Verím inštitúciám, že poskytli dobré dôkazy.

Nielen dezinfo scéna ale aj príčetní ľudia hľadajú v súvislosti so samovraždou gen. Lučanského odpovede, a to aj napriek tomu, že zopár nám už bolo poskytnutých. Im však nové zistenia nestačia. Prečo?

  • 6. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 823x
  • 2
reklama
Stal som sa fanúšikom Kolíkovej, hneď ako na ňu začal útočiť SmeroHlas

Marek Gabonay

Politika Stal som sa fanúšikom Kolíkovej, hneď ako na ňu začal útočiť SmeroHlas

Pamätáte si na pasáž z českého filmu Cisárov Pekár - Pekárov Cisár, kedy Scotta hovorí Matějovi: Když tihle filištíni něco chtějí, tak to není jenom tak? Presne tak vnímam SmeroHlas. Keď niečo povedia, hľadám pravdu v opaku.

  • 31. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 615x
  • 17
Očkovanie Covid 19 a prečo sa dám očkovať.

Marek Gabonay

Očkovanie Covid 19 a prečo sa dám očkovať.

Som fanúšik vedy, výskumov, modernizácie či digitalizácie. A tak jednoducho z toho vyplýva, že aj fanúšik očkovania, lebo vďaka nemu tu viacerí aj sme.

  • 9. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 454x
  • 0
Presadzoval tradičnú rodinu v gayklube. Aký zákon by teraz mali maďari prijať?

Marek Gabonay

Politika Presadzoval tradičnú rodinu v gayklube. Aký zákon by teraz mali maďari prijať?

Maďarský europoslanec Fideszu, ktorý s drogami vo vačku zliezal po odkvape z gayklubu je smutným dôkazom toho, že podobných týpkov a fešánd je vo vrcholovej politike veľa. A tí nás veselo poúčajú o niečom, čomu sami neveria.

  • 2. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 716x
  • 1
17. november z pohľadu dieťaťa bežnej rodiny

Marek Gabonay

17. november z pohľadu dieťaťa bežnej rodiny

Ako vníma 17. november niekto, koho rodičia neboli ani v štb a neboli ani z radov intelektuálov, ale boli to úplne bežní zamestnanci.

  • 15. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 447x
  • 0
Koľko peňazí (hodnoty) prináša futbal našej ekonomike a koľko odoberá.

Marek Gabonay

Koľko peňazí (hodnoty) prináša futbal našej ekonomike a koľko odoberá.

Je futbal prospešný našej ekonomike, alebo je to žráč peňazí? V tomto článku sa to vďaka štúdii pokúsim poodhaliť.

  • 10. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 6
reklama
Tipy na športovanie v okolí Bratislavy počas "lockdownu"

Marek Gabonay

Tipy na športovanie v okolí Bratislavy počas "lockdownu"

V prípade, že to situácia dovolí, treba vypadnúť z bytu a prevetrať sa. Toto sú moje tipy, kam sa ísť prejsť, zašportovať si, a to všetko v štýle low cost.

  • 7. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 712x
  • 10
Mislel som, si ze vjem pýsať

Marek Gabonay

Mislel som, si ze vjem pýsať

Na svoju Slovänčinu som hrdí a vždi som aj bol. Na základke som mal jednyčki, no maximalne dvojki s diktátou. Slovenčínarka na mňa ukazovala s hrdosťov a ostatný spolužiacy boli s toho veľa krat na nervi. Aj preto ma zarazila moja kamaratka Katka Macková víborná slovenčinarka a lektorka ktora, mi povedala že som mal vo vetach chibu a že čiarki neviem daváť tiež tam kde patria.

  • 9. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 660x
  • 6
Slovenský rozhlas ma milo prekvapil

Marek Gabonay

Slovenský rozhlas ma milo prekvapil

Keď mladému človeku poviete Slovenský rozhlas, zväčša sa pousmeje a povie, že to sa nedá porovnať so súkromnými staniciami typu Expres či Fun rádio. Dospelí to vidia inak a aj vďaka nim má v prieskumoch počúvanosti popredné miesto. Chcel by som však napísať o inom, a to o prístupe Slovenského rozhlasu k verejnosti.

  • 30. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 657x
  • 0
Komparz na MS v Hokeji: Zabávať nás budú Kanaďania

Marek Gabonay

Komparz na MS v Hokeji: Zabávať nás budú Kanaďania

Na každých majstrovstvách sveta v hokeji, ale aj na iných športových podujatiach účinkujú maskoti. Ten "náš" Goooly už prešiel nejakou tou kritikou, napríklad pre samotný názov. Nuž a najnovšia správa zrejme nepoteší skalných fanúšikov, ani začínajúcich hercov a možno ani divákov. Pod maskami Gooolyho nebudú totiž Slováci!

  • 3. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 679x
  • 1
Ekológia - hojnosť: Alebo inými slovami nenažraní hoteloví turisti!

Marek Gabonay

Ekológia - hojnosť: Alebo inými slovami nenažraní hoteloví turisti!

To ako dokážu ľudia míňať energiou, palivami, jedlom a inými vecami - tak o tom sa bavíme veľmi často, teda aspoň ja s kamáratmi, či kolegami. Veľa krát sa tá debata zvrtne na to, že veď sami musíme začať od seba. Teda nejazdiť autom, kupovať ekologické tašky a podobne.

  • 25. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 027x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu